Beste,
U ontvangt deze e-mail met betrekking tot uw gemaakte parkeertransacties tussen 23 mei en 18 juli 2023. Door een technische fout in ons facturatieproces zijn de gemaakte parkeertransacties niet verwerkt. Dit betekent dat we deze bedragen niet in rekening hebben kunnen brengen en geen factuur hebben verstuurd.
Het openstaande bedrag zal binnen enkele dagen verwerkt worden en aan uw bank worden doorgegeven voor betaling. Op deze factuur en in uw Yellowbrick-account kunt u de specificaties van de niet in rekening gebrachte parkeertransacties voor deze periode terugvinden.
We begrijpen dat dit onverwachts is en bieden hiervoor onze welgemeende excuses aan. Informatie over het openstaande bedrag en de bijbehorende parkeertransacties kunt u terugvinden in de Yellowbrick-app of de My Yellowbrick-omgeving. Hier kunt u uw parkeertransacties bekijken en de meest recente factuur inzien. Navigeer hiervoor naar ‘Mijn Parkeeracties’ of ‘Betalingen’.
U kunt bij vragen contact met ons opnemen via +32 2 210 20 25 of via info@yellowbrick.be.
Met vriendelijke groet,
De Yellowbrick team