Meest voorkomende vragen

Hulp bij inloggen
Via deze pagina helpen we je als je problemen hebt met inloggen.

Hoe kom ik aan mijn wachtwoord?

Door hier te klikken kan je een e-mail aanvragen met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken voor Mijn Yellowbrick. Je moet hiervoor je klantnummer invoeren. De e-mail wordt gestuurd naar het door jou opgegeven e-mailadres. De activatielink is 6 uur geldig. Indien je binnen deze 6 uur geen wachtwoord aanmaakt, dien je een nieuwe link aan te vragen.

Hoe kom ik aan mijn klantnummer?

Je klantnummer vind je terug in de e-mail 'Welkom bij Yellowbrick' of op je factuur. Je kunt je klantnummer hier opvragen door het bij ons bekende e-mailadres in te voeren, wij e-mailen dan jouw klantnummer. Let op, je klantnummer is niet hetzelfde als het gebruikersnummer.

Ik heb een ander e-mailadres en kan daardoor mijn wachtwoord niet opvragen

Vul hier het contactformulier in en vermeld daarin je oude en nieuwe e-mailadres in en indien mogelijk je klantnummer dan helpen wij je verder!  

Hoe start ik met bricken?

U krijgt na uw inschrijving een bevestigingsemail met uw klantnummer en een link. Via deze link kunt u uw wachtwoord instellen. Nadien zijn er drie mogelijkheden om een parkeertransactie te starten.

Smartphone

Om te bricken met een smartphone dient u eerst de app voor iPhone, Android of Windows Phone te donwloaden. Nadien kunt u met uw klantnummer en wachtwoord inloggen.

Internet

Om te bricken via internet dient u met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen op 'Mijn Yellowbrick'. Een keer u ingelogd bent kunt u een transactie starten door op 'Parkeren' te klikken.

Telefoonnummer

Om te bricken met een telefoon dient u uw nummerplaat te linken aan uw telefoonnummer. Heeft u uw telefoonnummer en nummerplaat tijdens de inschrijving vermeld dan gebeurt dit automatisch. Is dit niet het geval dan dient u eerst in te loggen met uw klantnummer en wachtwoord op 'Mijn Yellowbrick'. Door op 'Mobiel' te klikken is het mogelijk om uw nummerplaat en telefoonnummer te linken. Nadien kunt u de 078 79 01 09 opbellen en de zonecode invoeren.
Hoe word ik klant?
  1. Registreer je via onze pagina Klant worden.
  2. Je ontvangt per mail jouw klantnummer en een link om een wachtwoord aan te maken
  3. Download de app of parkeer met uw GSM of via internet.
  4. Je bent klaar om te bricken.
Mijn Yellowbrick Als klant krijg je een persoonlijke pagina op Mijn Yellowbrick. In de e-mail ter bevestiging van je account staan jouw klantnummer en een link waarmee je direct een wachtwoord aanmaakt. Op Mijn Yellowbrick bekijk en wijzig je vervolgens je gegevens.
Waar vul ik de actiecode in?

Een Yellowbrick-actiecode ontvangen tijdens een lokale actie of via een van onze partners? Deze code vul je in op de laatste pagina van het registratieformulier. We verwerken je registratie dan gratis of tegen het speciale tarief.

Ook bij een gratis registratie geef je je betalingsgegevens op, deze gebruiken we om in de toekomst parkeerkosten te incasseren.

In welke steden kan ik bricken?

Bekijk in welke steden je kunt bricken op onze pagina Waar werkt het.

Via onze website en nieuwsbrief houden we je op de hoogte over de komst van nieuwe steden.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord kwijt ben?
Op onze website vraag je eenvoudig een nieuw wachtwoord aan:
  • Ga naar Mijn Yellowbrick.
  • Klik op ‘Wachtwoord vergeten’.
  • Hou je klantnummer bij de hand (te vinden in onze bevestigingsmail van je registratie en op iedere Yellowbrick-factuur).
Binnen enkele minuten ontvang je een e-mail op het bij ons bekende e-mailadres. Hierin staat een link naar een pagina waarop je direct je wachtwoord wijzigt.