Registreren
Ik heb bij het registeren een verkeerd nummerplaat/mobiel nummer opgegeven.
Hoe start ik met bricken?
Hoe start ik met bricken?
U krijgt na uw inschrijving een bevestigingsemail met uw klantnummer en een link. Via deze link kunt u uw wachtwoord instellen. Nadien zijn er drie mogelijkheden om een parkeertransactie te starten.Smartphone
Om te bricken met een smartphone dient u eerst de app voor iPhone, Android of Windows Phone te donwloaden. Nadien kunt u met uw klantnummer en wachtwoord inloggen.Internet
Om te bricken via internet dient u met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen op 'Mijn Yellowbrick'. Een keer u ingelogd bent kunt u een transactie starten door op 'Parkeren' te klikken.Telefoonnummer
Om te bricken met een telefoon dient u uw nummerplaat te linken aan uw telefoonnummer. Heeft u uw telefoonnummer en nummerplaat tijdens de inschrijving vermeld dan gebeurt dit automatisch. Is dit niet het geval dan dient u eerst in te loggen met uw klantnummer en wachtwoord op 'Mijn Yellowbrick'. Door op 'Mobiel' te klikken is het mogelijk om uw nummerplaat en telefoonnummer te linken. Nadien kunt u de 078 79 01 09 opbellen en de zonecode invoeren.Hoe word ik klant?
- Registreer je via onze pagina Klant worden.
- Je ontvangt per mail jouw klantnummer en een link om een wachtwoord aan te maken
- Download de app of parkeer met uw GSM of via internet.
- Je bent klaar om te bricken.
Waar vul ik de actiecode in?
Een Yellowbrick-actiecode ontvangen tijdens een lokale actie of via een van onze partners? Deze code vul je in op de laatste pagina van het registratieformulier. We verwerken je registratie dan gratis of tegen het speciale tarief.
Ook bij een gratis registratie geef je je betalingsgegevens op, deze gebruiken we om in de toekomst parkeerkosten te incasseren.